İstanbulKart Desteği

ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNE İSTANBULKART ABONMAN DESTEĞİ

BAŞVURU İÇİN GEREKLİ BELGELER VE DİKKAT EDİLMESİ GEREKEN HUSUSLAR

1.İstanbul il sınırları içerisinde herhangi bir devlet üniversitesinde ya da özel bir üniversitede %50 ve üzeri burslu olarak örgün eğitime devam eden öğrenci olmak. ÜCRETLİ, AÇIKÖĞRETİM, UZAKTAN EĞİTİM, YÜKSEK LİSANS ve DOKTORA öğrencileri bu desteğe başvuru yapamayacaklardır.

2. Üsküdar ilçesinde ikamet ettiğinizi gösteren, E-Devlet'ten alınmış “PDF formatında” ikametgâh belgesi. (PDF dışında başka bir dosya türü kesinlikle kabul edilmeyecektir.) Arama kısmına “Yerleşim Yeri (İkametgâh) ve Diğer Adres Belgesi Sorgulama” yazarak bu belgeye ulaşabilirsiniz.

3. Gebze Teknik Üniversitesi’nde okuyan ve Üsküdar ilçe sınırlarında ikamet eden öğrenciler başvuru yapabileceklerdir.

4. E-Devlet sistemi üzerinden alınmış ÖRGÜN ve AKTİF öğrenci olduğunuzu gösterir Öğrenci Belgesi. (PDF dışında başka bir dosya türü kesinlikle kabul edilmeyecektir.)

(Transkript Belgesi kabul edilmeyecektir.)

5. Öğrenciye ait IBAN numarasını gösteren belge (mobil bankacılık ekran görüntüsü olabilir). IBAN numarası BAŞVURUYU YAPAN ÖĞRENCİ ADINA olmalıdır. Anne-baba veya kardeşler adına olan IBAN numaraları kabul edilmeyecektir.

6. SGK Hizmet Dökümü Belgesi için; E-Devlet sistemi üzerinden “SGK Tescil ve Hizmet Dökümü / İşyeri Unvan Listesi” seçeneğinden “BARKODLU BELGE OLUŞTUR” seçimi yapılarak indirilen PDF, sisteme yüklenecektir.

7. 2024-2025 eğitim-öğretim yılı içerisinde abonman ücretleri öğrencilerin vermiş oldukları IBAN numaralarına iletilecektir. İSTANBUL KART yüklemelerini öğrenci kendisi yapacaktır.

8. PAPARA hesabı olan IBAN numaraları geçerli değildir. Herhangi bir Türkiye Cumhuriyeti bankasından alınmış olan IBAN numaraları ile başvuru kabul edilecektir.

Başvurular: 25 Kasım – 3 Aralık Tarihleri arasında olacaktır.